LIVRAREA SI PLATA PRODUSELOR
Livrarea: oriunde in Romania cu un cost unic afisat in cosul de cumparaturi, indiferent de localitatea aleasa, prin firma de curierat rapid GLS si Sameday curier.
Oferim si posibilitatea de livrarea la Easybox prin Sameday curier.
Toate produsele se vor expedia direct la adresa indicata de dvs imediat cum sunt gata.
De obicei executia unei bijuterii personalizate dureaza intre 2 si 4 zile lucratoare (inclusiv finisaj).
Termenul de procesare si expediere a unei comenzi poate varia in functie de volumul comenzilor inregistrate pe site. Acestea vor fi procesate in ordinea primirii lor.
Pentru orice fel de informatii va rugam sa ne contactati telefonic la numarul afisat.
Bijuteriile se vor livra ambalate in cutie de carton, insotite de factura si certificat de calitate.
Cand comanda este gata si pleaca de la sediu nostru veti fi instiintat prin e-mail si sms.
Din acest moment va ajunge la dvs. in 24-48 de ore lucratoare.
Veti fi contactat de curier telefonic sau sms.
Plata: Acceptam plata cu cardul sau ramburs la primirea comenzii.
Oferim inclusiv sistem de plata peste 30 de zile prin partenerii nostrii.
POLITICA DE RETURNARE PRODUSE:
Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
In cazul returnarii produselor conform Ordonantei de Urgenta 34 din 2014, din suma de rambursat se vor retine taxele de transport.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Ridicarea personala a produselor de la sediu NU se poate considera comert la distanta, respectiv NU puteti beneficia de dreptul de retur in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor.
Politica de returnare a produselor, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice, nu si catre persoane juridice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Returnarea produselor cu defecte:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
a. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
b. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediu sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului .
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa solicitati curierului completarea unui proces verbal in care veti mentiona motivul refuzului (colet deteriorat).
c. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Antonia Bijoux Online.
d. Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate si reparate in atelierul propriu.
Returnarea produselor in afara prevederilor legale:
Cererile de retur ce depasesc perioada de 14 zile calendaristice se vor trimite doar pe e-mail, la adresa contact@aur585.ro - Cererile vor fi analizate de catre Departamentul Retur, iar termenul de raspuns este de 72 de ore. In cazul in care o cerere peste perioada de retur va fi acceptata, ea va contine automat o penalizare la valoarea produsului situata intre 5% si 30%.
ATENTIE !
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail: contact@aur585.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor:
Returnarea produselor la sediul se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 10:00-19:00.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
Produse aduse sau executate pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti sau produse personalizate/inscriptionate).
Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
Produsele personalizate la comanda NU se pot returna.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
Nu se accepta colete trimise cu ramburs !
Adresa Retur: Sefinni Group, Maracineni, jud. Buzau, DN2 E85, nr.134, Tel:0774.44.44.55